ρατσιστικά, και άλλα, anti-Νομοσχέδια!

σύλληψη david irving

…δεν αποφεύγουμε τον περιορισμό της ελευθερίας του λόγου, άλλα μάλλον θα πρέπει να συνηθίσουμε ότι Ελλάδα/Ευρώπη και απεριόριστο δικαίωμα ελευθερίας του λόγου δεν πάνε μαζί… http://www.antinews.gr/2013/05/30/217418/#comments

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες φίλε μου «συριζάλ»(!) αλλά, αυτό το οποίο έγραψες, είναι η Κεντρική Ιδέα του Νομοσχεδίου και της εφαρμοζόμενης πολιτικής.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ,

ή Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΩΝ.

Δεν θα (τους) περάσει / No Pasaran

Όλοι σε όλα τα ιστολόγια (ή στα περισσότερα τέλος πάντων) ασχολούνται με το αν φωτογραφίζεται η Χ.Α. Στο Νομοσχέδιο και με το ποιός το καταθέτει και με τον αν έχει την φωλιά του περισσότερο ή λιγότερο λερωμένη.

Μα τι διάλο, ο μοναδικός είμαι που το βλέπω από άλλη γωνία το όλο θέμα.

Έλα…!

Για ν’ ανοίγουν τα μυαλά σιγά-σιγά.

Απάντησα ακόμα σ’ ένα σχόλιο ενός “φίλου”. http://www.antinews.gr/2013/05/30/217418/#comments

ΒΙΣ, εγώ είμαι ανιστόρητος και ηλίθιος.

Θα με βάλεις 3 χρόνια φυλακή και μου επιβάλεις πρόστιμο 20.000;

Θα μάθω Ιστορία τότε και θα γίνω έξυπνος;

(δεν είναι επί προσωπικού γιατί το ξέρεις ότι συμφωνώ με πολλές απο τις απόψεις σου. έτσι για να γίνει η κουβέντα.)…”

Δηλαδή, κατά το χιλιοειπομένο παράδειγμα, μπορώ να αρνηθώ την ύπαρξη του Θεού, την Ανατολή του Ηλίου από την ανατολή, την καμπύλη της Γης.

Δεν μπορώ όμως να έχω τις αμφιβολίες μου για το συγκεκριμένο… «ολοκαύτωμα»;!

«είπατε τώ Βασιλεί, χαμέ πέσαι Δαίδαλος…«

Πείτε στους ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ό,τι οι ΙΔΕΕΣ και οι ΑΠΟΨΕΙΣ δεν ποινικοποιούνται και δεν φυλακίζονται!

 

Διότι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ!

Αναρτήθηκε στις Uncategorized. Ετικέτες: , , . Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ρατσιστικά, και άλλα, anti-Νομοσχέδια!
