Πατεράδες παράλληλοι!

 

Δημήτρης Πολυχρόνης:

και του έλεγα συνέχεια γιατί μου έλεγε «πάμε εκεί κάνει κρύο λίγο». του λέω «ρε Νίκο γιατί δεν μαζεύεστε στο σπίτι το δικό σου, που έχετε καλοριφέρ και πάτε μες στο κρύο και καθόσαστε»;

 

 

Γιάννης Καναούτης:

σε δηλώσεις του στην τηλεόραση του Mega υποστήριξε ότι ο γιος του δεν αποπειράθηκε να πηδήξει από  τρόλει αλλά ουσιαστικά τον πέταξαν έξω. 

 

«Εγώ πιστεύω ότι ο γιος μου δεν προσπάθησε να πηδήξει. Ότι τον πετάξανε. Ηθελημένα. Αφού φαινότανε. Αφού το παιδί που το είδα εγώ από κοντά, φαινότανε, δεν ήταν εύκολο και καταρχάς δεν μπορεί να πέσει κάποιος με την πλάτη, να πηδήξει από ένα παράθυρο με την πλάτη, το θέμα είναι ότι το παιδί το σκοτώσανε, εγώ το έχασα το παιδί»

 

Υπάρχουν πατεράδες με αρχίδια και πατεράδες αρχίδια!

Αναρτήθηκε στις Uncategorized. Ετικέτες: , , , . Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πατεράδες παράλληλοι!
